Pages




16 Nov 2014

Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015


hai. 


Bloglist selamat setahun tue..
banyak manfaat nanti jika kita jadi bloglist kepada blogger lain..
*macam saya ni, saya baru sahaja berusaha nak tingkatkan diri dalam duni blogger.huhu*
sesuai la kowt. hahahahaha. T.T

serba ringkas about myself & blog :

saya menggunakan nama pena Wardah Aneesa / Wardah. Anak kedua daripada enam orang adik beradik, love to eat foods walaupun sebenarnya saya ni kurus yang amat. *saya underweight kowt*
im bekas smka's student. but saya rasa saya biasa2 orangnya. tak sempurna juga orangnya. *nanes* my family ada baka kembar. my mom adalah kembar. and saya ada adik bongsu yang twin. kembar perempuan, not stdying kat SMAP LABU. masa kecil kecil dahulu, salu tertukar mak dengan kembar mak. hahahahaha. siyesly happen. nak tergelak pun ada. im just happy go lucky person. n saya ase im stil newbie in blogger. saya nak komited as part time blogger. saya harap saya dapat struggle untuk upkan blog saya nie. btw, nak tye pendapat. CANTIK x header saya tue? hahaha. if xlawa cakap je. saya buat sendiri guna photoshop. KOMEN TAW?

my blog -

secara totallynya saya nak gunakan blog saya as diary kehidupan saya. tak pernah terfikir nak upkan blog nie. tapi bila fikir, dunia kita nie luas, we can gain money with blog, and people nowaday talk about it, mungkin sayalah kurangpandai jika saya melepaskan peluang yang ada. It is because, saya pun antara orang yg susah. tapi tapi, mungkin baru nampak peluang ini. and and and. most reason saya nak gunakan blog nie as luahan masalah saya. oh no!! sebab masa awal penggunaan dulu, jujurnya saya nak buat macam tue. uwaa. T.T *nampak macam banyak pulak problem den* hahahahaha. but, semua orang ada masalah, tapi the way we handle it, manage it yang buat kita jadi matang. hihi. betul x? then, saya ubah fikiran. blog not for tat. heee. just now, i love my blog to do social interaction with other people. :D

oklah. itulah serba sedikit tentang diri saya and my blog. tenkiuuuu :)

*************************

jom join bloglist nie. love u all. atatatatatata

^^^^^


2 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...