Pages




21 Feb 2014

teringinnn

benarlah orang kata, 

usaha tangga kejayaann..

apa yang kita nak, kita berminat, kita akan boleh buat!

haha, apesal sangat bersemangat nie?
huuu

sebenarnya, saya teringin nak jadi pemain piano..

teringin sangat nak pandai main piano..

nak pandai main piano, kenalah ade pianokan?

ade tak sesiapa kat sini yang tahu, mana kedai yang jual piano/keyboard yang kualiti bagus dan murah sebab saya student lagi..

teringin sangat2 nak pandai main piano,

sekarangkan banyak tutorial kat Youtube main piano..

ase nak sangat2

semoga dapat capai impian baru ni..

insya allah ;)

teringinn..;)

insya allah, amin!


3 comments:

  1. saya juga ada impian ini . saya juga sukakan bunyi instrumennya ... done follow back ( 296 ) dear . sorry lambat sikit

    ReplyDelete
  2. Saya pon suka piano ^^

    singgah sini

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...