Pages




22 Jan 2014

Ikhlas?

semalam, seorang customer terus sound aku..

"kene lebih ikhlas sikit kowt bagi duit tue.."

Ikhlas? terus aku termenung memikirkan perkataan tue..

teringat pula seorang sahabat sentiasa menyebut

semua yang berlaku tue ade sebab..

cuma adakalanya kita ignore, kita amek tahu, and think ataupun kita buat biasa aje dengan 'teguran' tue..

terus fikir dan fikir,,

adakah aku kurang ikhlas dalam menghadapi ujian yang Allah beri ini?

adakah aku masih ragu2 untuk terus berubah?

ikhlaskah aku?

aku kene tajdid niat ini semula..

semoga Allah beri aku petunjuk..

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...