Pages




13 Oct 2013

Bencinta???

hai semua.

aku kat umah mak lang nie. hihi. tengah tengok2 cte. haaa. hari ni kan cuti. cuti ye. cuttiiiiii!!! heaven. eh. fullstop

nak cte ape tadi eh? 

BenCinta . 

atceli. sempena raya aidiladha. memang my fam akan pergi melawat sedare mare yang lain. biasanya pergi umah nenek di Klebang. tapi. tadi tadi tadi haha. aku tak pergi umah nenek. tapi pergi rumah mak lang. rumah kakak emak. :D haaa. berhenti sana. makan sana. hee. memang aku lapa pun. pagi2 makan cekodok. and little kuew tiow goreng. haha. plus. kenyang. alhamdulillah :D lepas tue. dalam pukul 2.30 petang. yelah. planned nak gerak awal sikit. tapi memandangkan my little sis tue bgun lewat. haih. terpakse la gerak lambat sket. hahai. *mau sekeh jugak adek nie sorang*

eh. panjang pulak leternye. hehe. 

jadiknyeee. ingat nak pergi umah nenek. bile msg and msg. mak lang suh singgah makan tengahari dulu. hahahahahaha. makan n makan. tapi tak gemok gemok! nasi lemak sedap. :D 

okeyh. Jom dengar celoteh aku pasal filem nie. 

 overall aku bagi 8 bintang daripada 10 bintang :D

ceritanya awal2 tu, memang sweet bitter abes laa.. XD
hahaha. memang sweet. XD
 tapi tapi tapi....

nak taw cerita selanjutnya, tengok sendiri. baru best!
hahahaha. 

btw, aku benci tengok karakter Farid Kamil dalam nie. 
karakter je okeyh?
bukan aku benci kat Farid Kamil.
hehe.

siyesly seram. bila tengok Farid Kamil.

tapi kan. Nora Danish comel sangat,
kadang-kadang terbayang-bayang nak jadi ayu sopan je macam dia.
haha. tapi aku boleh ke???

ade orang kate aku kasar. KASAR weyh!!! hahaa.

okeyhlah. aku pun tak da mood sangat nak cte panjang :D
tata.




No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...