Pages




7 Oct 2013

ALhamdulillah :D

sudah lama tak bersua dengan kakak senior nie. tadi lepas kelas terus pergi bilik dia.

eh, kami sekelas tadi dah mula praktis latihan persembahan untuk GERKO tue. presentation kisah bilal bin rabah. haha. aku pulak jadi tukang karut. dalam dikir barat. huu~
ape la aku merepek nie, mesti korunk tak pahe dop? hehehe.

kami kene present hari jumaat ni. insya allah. harapnya semuanya berjalan lancar. amin amin amin.

hem. soal sahabat tadi. aku memang malas nak update salu kat fb. sebab aku malas nak update my stories kat fb. sebab bagi aku, aku malas. kalau ade pape yang berlaku, aku seronok cerita dekat blog. lebih terluah. sebab apa yang aku tahu. blog aku, tak ramai yang berkunjung. insya allah. bloggie nie tak ramai pengunjung yang aku kenal. kalau ade yang kenal aku, sapa lah aku kat sini. :D

soal sahabat tadi. jauh pulak aku melalut. kisahnya aku dah pun meminta maaf. dan nampaknya dia tak reply... tapi dia ada update statusnya. dia kata bila dia dah kata A, A lah jawapannya. Tak ada kompromi. tak apalah sahabat. Aku pun sebenarnya, hanya ingin menjernihkan kekeruhan yang ada pada persahabatan kita. jadinya. bila nak baik, kau pula makin nak keruhkan.

saat pergi umah terbuka tu,lepas tue mmg aku dah rasa okeh dah. tapi aku ade masalah lain. bukan aku tak nak sapa ko atau ape. masing2 bizi, masing2 ade mslh masing2, jadi, mase tu pula baru nak baik, jadinya takkan semua benda aku nak pergi kat ang sahabat. dan aku pun nampak hang dah mula rapat dengan kawan2 sekelas. jadi i dont want to disturb. yeayh. i don wan to kcu awak awak awak semua.

biarlah apa yang terjadi dah terjadi. aku pun dah minta maaf dengan hang. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk bertemu dengannya. andai kaki ini gagah. andai rasa ini baik dalam sebuah persahabatan.

sabar. sabar dan sabar.

Alhamdulillah, terasa lega dapat meluahkan pada dia. dan kakak. terima kasih kerna sudi meminjamkan telinga dan hati untuk perkongsian ini. terima kasih kerana sudi merelakan rasa sesak ini berpindah sedikit dari ruang dada ini.. terima kasih semua. :D

Alhamdulillah. Allah uji untuk kita makin dekat dengan DIA. moga aku dapat mengerti apa yang tersirat dengan ujian kali ini.T.T

1 comment:

  1. kenapa aku rasa , aku juga rasa apa yg ko sedang rasa ni? huuuuuuuu...

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...