Pages




17 Jun 2013

takdirnya bertamu.

Kau taburkan kedukaan untuk aku kembali.
Kau taburkan tangisan untuk aku kembali.
Kau taburkan ujian untuk aku kembali.
Kau taburkan kesengsaraan untuk aku kembali.

Andai kesedihan ini, membuatkanku makin dekat denganMU
Aku redha. .
Andai tangisan ini berharga di sisi MU
Aku redha. .
Andai penderitaan ini terselit hikmahMU
Aku redha. .

Jadikanlah diri ini tabah, sabar dengan hadinya ujian ini.
Jadikanlah diri ini sentiasa senyum menerima ujianMU..
Jadikanlah diri ini kuat menghadapinya.
jadikanlah diri ini tumbuh dan menyeri.
jadikanlah pepatah ini.. berbuah dengan seri manisnya bunga-bunga
jadikanlah bunga-bunga ini mekar kuntumannya..
Jangan ia busuk,, jangan ia patah membengkok,,
jangan Ya Allah..

berat ujianMU ya Rabbi..
berat sungguh..

doakan hambaMU yang sangat dhaif dan lemah :'(

2 comments:

  1. uish...ada blog juga rupanya. hehehe

    ReplyDelete
  2. amin.. semoga ujian yang diberiNya mendekatkan kita kepadaNya.. :)

    Terus doakan untuk sahabat ejulz ni k.. terima kasih "Doakan untuk dia"

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...