Pages




29 Dec 2012

MENANG GA ~~

hai dan assalamualaikummm :D

selamat pagii.. tak pernah2 wat entry pepagii.. haha,, ape yang mengganggu mood pada pagi ni? hahaha, mood happy dan happy yeee!! yeayhhh!! menang hadiah dari Giveaway yang saya sertai baru-baru nie.. :D

firstly menang hadiah dari CikHazy sempena GA yang dia buat ari tue..

saya menang Doodle chibi 5x dari Alya Balqis Studio :D saya dah PM dah dengan ownernya iaitu Alya Balqis Studio. dan dia pun dah respon :D insyaallah akan dapatlah nanti :D

Alhamdulillah atas kejayaan ini.. wiiiiihihihihihi.. :DD *macam menang award lak kann..hihi*7
yelaaa, saya bukan reti wat doodle pun :D hihi *maybe akan belajar buat satu hari nanti*

dah lama nak update pasal menang GA by5imply Swack nie. boleh klik SINI kalau nak tengok senarai pemenang GA by cikHAzy :D saya no 2 :D

okeyh2, masuk kepada news hari nie plak! :D

BLOG SAYA MENANG LAGI :D

ingat tak saya ada join Lyana & Double NH Mini Giveaway ? saya tak pasti bila dia umumkan pemenang, tapi yang pasti bila tengok pukul 1.47.. hihi. okeyhh..

jum tengok apa saya menang ! saya menang Special Review Blog untuk 3 pemenang by Syiffa Azlan :D
dan blog saya dah direview pun :D boleh tengok kat REVIEWBLOG okeyh? :D

thanks sebab sudah Review blog saya :D

*malu jugak dikatakan awet muda*

hihihi, mulalah nak perasannnnn.. hihihi :P

perasaan menang GA, alhamdulillah, walaupun bukan menang hadiah utama, saya tak kisah, dah menang pun dah kira rezeki kan? :DD

btw, PAKCIK pun menang jugak, TAHNIAH pakcik :D blog dia pun sudah direview :D

PAKCIK nie bukan cikgu, dia bakal cikgu :D oklah. need to stop here :D baaabaiiiii! :D



1 comment:

  1. hihi :) mmg best kan klw dpt menang give away neyh . kita kdang2 join sekadar suka2 , tp bila menang tuh rasa mcm wow ! kan ?

    jum ke blog sy , komen2 entry :) done following here . followers #164

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...