Pages




17 Dec 2012

JemPut Masuk!!~

hari nie nak bercerita.. dan bercerita.. ape kene dengan tajuk? kene tak?? nak ceita pasal tetamu yg datang rumah laaaaa :DDD

dah lama kowt tak update blog dengan cerita2 dari aku.. kuang3.. mana aku pergi? kenapa senyap jer? haha.. atceli dua tiga hari nie mood tak ada nak update. haha. ade banyak ssuprise dalam hidup aku nie.. apenye?? CER CTE CER CTE...

huhu, ade cikit pasal my love story,, kih3..

nanti aku cerita okeyhh??

hari jumaat lepas aku menerima kehadiran tetamu ke rumah nie.. kawan abg aku.. jadi macam biaselah.. aku pun tak taw nak buat ape sangat untuk sambut kedatangan tetamu nie, jadi aku wat kek batik je la..tue je yg spesel untuk tetamu.. bukan maksudnye tak de makanan lain.. ade jugak hokeyh!! ~~  :D

aku pun naik segan ngan kawan dia tue.. haha. kenapa-kenapa? *takdepapelah* ari ahad tue pun dorunk alek semula ke tempat asal meke.. ke tempat keje masing2 :DD

*********************************

semalam pun mak long, busu ngan nenek datang rumah.. atceli semalam aku susun atur semula kedudukan almari, katil, cermin panjang kat bilik aku nie.. buat sensorang taw.. haha,,, katil untuk dua orang tue,,, ngan almari gedabak besar tue aku tolak sensorang.. kih3.. *kuat tak?* hahaha.. habes idung aku..

HASYUMHASYUM.. tuelah hidung aku yg kuat sensitif nie.. kih3..

tyme kemas2 bilik tue tak taw pun sedara mare nie nak datang, dah separuh kemas tue..a.k.a berselerak,, dapat kol dan adik gtaw meke nak datang...wahahahahaaahaha.. memang kalut lah aku.. haha. cepat2 aku setelkan bilik,, dengan atur perabut yang dah aku plan tue.. malu plak nak update gambar.. t aku update ok? hehe.

then,, memang macam2 rezeki semalam,, kteorang main masak2 la semalam.. haha, kuew teow goreng.. mee goreng,, nasi goreng,, cempedak goreng,, memang banyak rezeki .. Alhamdulillaahhh :DD

dorunk saje2 je datang rumah.. bawa kain langsir yang mak ngah aku bawa ke umah nenek ari tue, dan kazen2 aku tolong bawa sekali lah ke rumah aku.. mak ngah aku duk k.l jadi ari tu busu pergi k.l pergi amek nenek kat umah mak ngah. cam tuelah ceritanya. then, tolong bawakan langsir tue sekali. :D

kawan2 ade dengar cerita pasal 3 hari akan malam berpanjangan tak? atau dikenali sebagai

The Dark Of The Earth

kalau kawan2 ada taw berita pasal nie, boleh bagi info tak untuk saya ketahui dengan lebih lanjut.. ok?

sebabnya,, mak long aku ade gtaw, kemungkinan akan berlaku 3 hari berpanjangan malam sahaja.. pada masa tue, bumi dan planet2 lain berada dalam 1 garisan lurus,, dan kemungkinan akan berlaku perubahan iklim,, kita akan kesejukan.. dan kemungkinan bekalan eletrik putus.. dan pesan mak long lagi,, yang kita kene bekalkan lilin, tepung, beras, sardin, lampu suluh.. untuk family masing2. *just in case perkara ini terjadi.

oklah, aku nak mencari info2 nie lagi.. oklah.. babai!! :)


No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...