Pages




17 Dec 2012

harga blog ? uisyhh

aku jumpe sesuatu kat blog ciknabilamedan-taipmenaip hehe..

aku baru tahu cane nak taw harga sesebuah blog.. akunye bape? haha.

akunye sikit je.. murah jer.. kui3..

meh pegi kat sini ======>>> http://bizinformation.com.my

okeyh lepas tue check taw! masukkan url korunk dalam tue..

mungkin aku baru tahu hari nie.. haha. btw, nak taw harga blog korunk. klik link tadi dan masukkan url korunkk.. ok??



nie lah harga blog aku.. murah je beb,,,



nak bandingkan dengan orang lain ade yg sampai cecah puluh2 ribu beb. haha. 

trylahh :DD

jgn lupa gitaw kat aku taw..!! hehe

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...