Pages




20 Nov 2012

Anugerah Cemerlang

hiarghh.. !! SUPRISE !! RESULT UPSR DAH KUARRRRRR

These twins having their Upsr Examination.
Siapa ni? Siapa budak berdua ni?
kembar perempuan tak seiras
Kembar tak seiras. Yang Tinggi adik, ira yang comel molek tu, kakak, iqa
Mereka ialah adik bongsuku. :D

Gambar ni di Sekolah Kebangsaan Bukit Beringin, Melaka.
Penat tunggu mereka ni balik dari Kolej Yayasan Saad tu. Aku sampai sekolah dalam pukul 11.00pagi. Mereka sampai dalam pukul 12 .00 tengahari. Sejam lebih jugakla. Adik aku datang awal pukul 7 pagi lagii. Mereka perlu pergi ke Kolej Yayasan Saad tu. Sepatutnya mak aku yang kene pergi sebab kat sana hanya adik aku berdua je pergi tanpa mak ayah. Bila kene interview pasal mak dan ayah aku pun tak tahu nak kata apa. Sedih. Sebak. Pelajar-pelajar cemerlang lain semua ada parents yang menemani. Mak aku kerja jadi hanya dapat hantar sampai kat sekolah je. Cikgu Faizah dan Guru Besar sekolah yang bawa mereka pergi ke sana. Sebagai wakil menemankan  murid - murid ini.

Btw, ada terfikir tak kenapa mereka perlu pergi awal???

Bagi makluman, kedua-dua adik aku dapat 5A. TAHNIAH Ika dan Ira!!Mereka dapat anugerah cemerlang sebab kedua-duanya berjaya. haa. Sebab tu pergi Kolej Yayasan Melaka tue.. Boleh tengok SINI dan suratkhabar2 hari nie. *Alhamdulillah*

Dalam Paper UTUSAN, METRO ngan SiNAr paper hari ini, ada juga berita tentang UPSR. Jangan lupa baca taw! 

3 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...