Pages




14 Nov 2012

Salam Maal Hijrah ^_^

apa tajuk aku nak bagi kat entry kali nie.. aku pon tak taww.. hahah..

aku duk bosan sehariannn.. tak buat pape.. tengok tv, blogwalking..

haisyhh.. bosannnnnnnn, bosannnnnnn..

yelahhh, keje tak dapat.. huks~

apelah pekan nieee.. kata nak telefon aku, tunggu punya tunggu.. abes dah tempoh seminggu tueee..

tak telefon telefon punnn.. arghhhh~

naseb bek esok aku keluar jenjalan.. kat manee?? tunggulah lepas keluar nanti aku update cerita aku keluar ngan bff aku nie..

ok? haha

duk kat rumah.. spend masa dengan kucinggg.. hihihihi.. siyes bosaannnnnn,, sampai aku dah boleh borak dengan kucingggg.. hikhiks~

semalam malam... while texting sum1..

ermmmm... *aduh malas nak cerita..

aku doakan yang terbaik buat kita, moga berkekalan sehingga ke syurga.. insya allah !

erkkkk.. sebelum tue.. aku nak ucapkann.. SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARAM.. SALAM MAAL HIJRAH!!
Salam Maal Hijrah
Salam Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah diucapkan pada semua, 
Mari sama-sama bina azam baru.. sempena tahun baru Islam yang bakal disambut.,.:D

siapapun kita dahulu, siapapun kita di masa silam, kalau kita nak berubah, pasti Allah akan bantu kita :D

jum muhasabah dan koreksi diri kita.. jum rakan-rakan blogger!! :)

aku kene start packing baju nak pegi teluk intan malam nie. kalau esok takut aku penat memandangkan aku keluar dengan bff aku nie..

oyehh.. kene mula packing.. sebab hari jumaat aku pergi teluk intan..

kazen aku kahwennn.. :)

oklahh,daaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

2 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...